Igen, tudom, megint nagyon regen irtam bejegyzest, elnezest kerek erte. Tobbszor elhataroztam mar, hogy irok bejegyzest, de valamiert mindig elmaradt. Most nagyon sok mindent kell bepotolnom, nem is tudom hol kezdjem.

Kicsit visszautalva az elozo bejegyzesre, abban irtam, hogy egy gimnasztikai tovabbkepzesre kellett mennem. Ugy volt hogy kocsival megyek, de aztan reggelre leszakadt a ho, talan aznap volt az egyetlen hoeseses nap az iden. Igy ugy dontottem, hogy inkabb vonattal megyek, ami a helyes dontes volt. Igy is kestem, csak 9:10-re ertem oda, a tanfolyam 9-kor kezdodott volna. Ezzel a 10 perces kesessel is en voltam az elso erkezo. Ra 20 percre jott megegy, o szinten vonattal probalkozott. Aki autoval jott, azok 1-1.5 orat kestek, koztuk a tanfolyam vezetoje is. A 9 orai kezdes helyett igy 11-kor kezdtuk, aztan maga a tanfolyam mar viszonylag jo volt, volt egy-ket jo dolog amit tanultam, egynek elment.

Mikor sokaig nem irok bejegyzest, mindig elfelejtem, hogy mirol is akarok irni, ezert kicsit ossze-vissza lesz, mindent irok, ami eszembe jut.

Mult vasarnap megvolt az ujabb felmaratoni futasom. Azonban nehezen lehet futasnak nevezni, mert nagyon nem ugy sikerult, ahogy terveztem. Ugye tavaly 1ora 57perc alatt futottam le, es azt most mindenkepp meg akartam donteni, terveim szerint 1ora 50perc korul szerettem volna beerni. Na hat ettol jol elmaradtam. Megint tok jo idonk volt, jol is ereztem magam vegre, mert elotte tobbszor is beteg voltam, az biztos nem segitett futas kozben. Az eleje megint jo volt, kenyelmes tempoban futottam, az 1:50-es pacemaker messze mogottem volt. Tavaly 10km-nel kezdett fajni a terdem, ugy futottam vegig utana. Most nem is a terdemmel volt a gond, hanem valamitol a combcsont forgom befajdult, de annyira, hogy nem is birtam futni. Ez kb 5-5.5 merfoldnel volt, ami olyan 8.5km, szoval meg feltavnal sem voltam. Mar itt le kellett allnom, mert tenyleg nagyon fajt. Probaltam nyujtani, razni, maszirozni, de ezzel semmit nem lehet csinalni. Azert kuzdottem tovabb, a 10km-es idom meg igy is 54perc lett. De mar ekkor tudtam, hogy ebbol nem lesz rekord dontes, sot lehet a 2 ora sem lesz meg. Aztan a fajdalom egyre nagyobb lett, igy egyre tobbet kellett gyalogolnom, 6 merfoldtol, szinte a tav 80%-at gyalogoltam. Igy lattam elmenni mellettem az 1:50-es, a 2:00 es a 2:10-es pacemakert is. Abban a kis idoben, mikor ujra futottam, kb 30 mp-et, mivel fajt, igy gondolom mashogy tartottam a labamat, igy elkezdett gorcsolni is a vadlim es a combom. Azert faltam a kilometereket, es kozeledett a celegyenes is, gondoltam azert csak bekocogok a celba seta helyett. Amint elindultam, es befordultam a celegyenesbe, kegyetlenul beallt mind a ket labam, es lepni se tudtam. Itt szo szerint 200m-re voltam a celtol, es le kellett uljek, mert orditani tudtam volna a fajdalomtol. Egy mentos odajott hozzam, beteritett ilyen hoallo takaroval. Persze a celegyenesben van a legtobb ember, igy mindenki engem nezett. Aztan egyre tobb nezo jott korem, gyerekek akiket tanitok, munkatarsak, kicsit sem volt ego... Nagy nehezet kimasziroztam a gorcsot a labambol, es ujra elindultam a cel fele, mindenki elkezdett tapsolni nekem... :) Aztan vegre beertem a celba, 2ora 25perc alatt... Ahhoz kepest, hogy kb 8-9km-t gyalogoltam, nem rossz eredmeny, de ez nem vigasztal. Raadasul meg a kedvem is elvette, hogy akar jovore ujra megprobaljam...

Visszaugorva az idoben, azt is emlitettem, hogy visszahivtak a gyerektaborba dolgozni, mert a gyerekek erdeklodtek, hogy mikor dolgozom megint. Ez ugye egy het volt, en bevallaltam a hetfo-kedd-szerda harmast. Utoljara az oktoberi szunetben dolgoztam, igy jo volt ujra talalkozni a gyerekekkel. Szerda delutan meg extra tanitast is vallaltam, de mar akkor kezdtem erezni, hogy valami nem stimmel. mire hazaertem, mar lazas is voltam. Csutortoktol vasarnapig szabad lettem volna, programok voltak szervezve, hogy vegre aktivan pihenjek egy kicsit, erre 4 napot agyban toltottem. Szombaton elmentem dokihoz, aki mondta, amit tudtam hogy, hogy begyulladtak a mandulaim, de hogy mar nem csinalnak vele semmit, antibiotikumot nem irnak fel ra, hagyjak, hogy a szervezet legyozze sajat maga. Penicilint irt fel, hogy ha rosszabbra fordul, akkor azt szedjem, de ha elkezdem, akkor vegig kell csinalni a 10 napos kurat, igy ha nem muszaj, akkor ne kezdjem el. Vasarnapra mar kicsit jobban lettem, deutan mar egy kicsi seta is belefert, 4 nap agyban fekves utan jol is esett. Aztan hetfon meg mentem dolgozni, igy el is telt a szunetem... Azert nem voltam 100%-os, de vegigcsinaltam a hetet. Ko0zben meloban is mindenki betegeskedett, tobben hianyoztak is, gyerekek kozul is tobben maradtak otthon. Hetfon ujra nem ereztem jol magam, gorcsolt a hasam, mint sok mindenkinek a suliban, szoval valami virus vegigment mindenkin. Megint itthon kellett maradnom egy napot kedden, szerda mar jobb volt kicsit, igy mentem dolgozni, de meg mindig gorcsolt a hasam. Es igy ez utan vasarnap futottam a fel maratont...

A heten voltak a tavaszi koncertek, es en meg mindig a hatasa alatt vagyok. Kedden volt az idosebbeke, 3-6.osztaly. Meg sose hallottam oket jatszani, egy-kettorol tudtam, hogy jol enekelnek, de aztan amit osszehoztak, attol leesett az allam. Ne felejtsuk el, hogy 7-11 eves gyerekekrol beszelunk. Ez kb 100 gyereket jelent, abbol ugy 80 jatszik valamilyen hangszeren. A koncert 6-kor kezdodott es masfel oras volt. Altalaban egyesevel, neha duoban, ritkabbal quartettben leptek fel. Jatszottak furulyan, klarineton, oboan, trombitan, gitaron, dobon, zongoran, hegedun, csellon, nagybogon. Volt aki enekelt, volt aki zongorazott es enekelt egyszerre, meghozza a Skyfall cimu szamot, ami nem egyszeru. Fellepett a junior korus is par szammal, aztan a vegen az osszes gyerek enekelt egy szamot gospell stilusban. Baromi jo volt az egesz, tobben el is sirtak magukat, szulok es tanarok. Kar hogy ezt nem vettuk fel videora...

Masnap reggel volt a kisebbek koncertje, itt meg ugye 3-6 ev kozott vannak a gyerekek, de ok is vagy 100-an. Ez is jo volt, de azert ugye a picikkel mas egy koncert. Itt tobb volt az enek, mert meg az 1-2 osztalyosokkozott se sokan jatszanak hangszeren, de azert itt is volt furulya, trombita, meg hegedu. A mi 4-5 eveseink jatszottak afrikai dobon, meg ha tudjatok, akkor maracas, quiero, meg wooden block nevu hangszereken... :) kozben enekeltek egy afrikai dalt is. probak soran nem volt tul jo, de a koncertre osszeallt, es szinte hiba nelkul eloadtak.

Jovo heten lesz meg egy produkcio, amit a 3-4.osztaly ad elo, de hogy mi lesz az, azt senki sem tudja, minden titokban tortenik. Az iskolai ujsagban annyi volt, hogy nem ajanlott csecsemokkel es kicsi gyerekekkel jonni... Ez viszont biztos fel lesz veve, mert engem kertek meg, hogy kezeljem a kamerat...

Holnap meg sielni megyunk azokkal a gyerekekkel, akik jonnek majd a taborba is. Egy 3 oras oktatasra megyunk egy siarenaba. Biztos erdekes lesz, meg sose voltam ilyen helyen, majd csinalok kepeket, meg videokat az esesekrol... :) Megvannak a repjegyek is elvileg, aprilis 11-en 12-kor indulunk a repterrol, es Grenoble-ba szallunk le. A szallas is megvan, interneten mar lecsekkoltam. kimondottan iskolai csoportokra vannak specializalodva, a szalloda 50 meterre van a fo sifelvonotol, ami jol hangzik... :) Elotte meg ugye lesz a York-i kirandulas is, amire mar nagyban szervezkedunk, kivannak osztva a feladatok, en leszek a penztaros es a haziorvos is. :) Vannak jo programok, odafele megallunk egy activity centerben, Yorkban megnezzuk majd a nevezetessegeket, megyunk viking muzeumba, interaktive tudomanyos muzeumba, lesz egy keso esti szellem turank is, gyerekek biztos elvezni fogjak.

Mar csak 2 het a tavaszi szunetig, szoval bo ket het mulva mar otthon is vagyok. Ezer eve nem voltam otthon husvetkor, jo lesz megint mindenkit latni, es vegre pihenni is egy kicsit - remelhetoleg... :)

Na azt hiszem most "csak" ennyit akartam, igyekszem majd megosztani a kovetkezo hetek torteneseit is minel hamarabb...

Szerző: spyke  2015.03.13. 20:05 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://spyke.blog.hu/api/trackback/id/tr27266271

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása