Gondolom sokan tudjatok mar, hogy az elmult heten nagybacsi lettem. Eszternem szuletett egy kisfia, Mate nevre hallgat (vagyis gondolom meg nem hallgat ra) es el es virul. Meg sajnos csak kepeket lattam rola, az viszont latszik, hogy mar most tobb haja van, mint nekem. Ket es fel het mulva megyek haza, akkor majd szemelyesen is talalkozhatom vele, termeszetesen mar alig varom! De itt igy utolag is sok boldogsagot kivanok tesomnak es Kortenek, a Mateval! Most jut eszembe, nem csak fenykepen lattam, mert multkor beszeltem Eszterrel Skype-on ugyhogy ott is lattam, bar epp nagyban durmolt.

Ritka az olyan, hogy baromi jo ido van Angliaban, es az is ritka, hogy nekem szabadnapom van. az meg aztan foleg nagyon ritka, hogy ez a ketto pont egy napra essen. Hat ma ez tortent, se nem dolgozom, se nem esik, sot van vagy 28 fok, szikrazo napsutes. Ugyhogy ezt a bejegyzest most a kertben napozva irom, epp kavet iszok, de a hutoben mar hul a sor, a kovetkezo folyadekbevitel mar abbol lesz... :) Dinnyem is van, de dinnyere sort?! Kesobb majd valami vacsora felet is keszitek, este meg megnezem a Brazilia - Spanyolorszag Konfoderacios kupa dontot. Ugy terveztem, hogy elmegyek kondizni, de aztan ugy dontottem, hogy inkabb teljes pihenonapot tartok, 1-kor keltem fel, megneztem a Forma 1-et, most meg irom a blogot.

Uszasoktatassal minden rendben, tobb tulorat is csinaltam a napokban, mert nalunk is beindut a nyaralasi szezon, igy neha be kell ugrani helyettesiteni. Van egy kicsit idegesito dolog, ami, ahogy a tobbi tanarral is beszeltem, nem csak nalam van. Valamiert a melluszas oktatasaval mindenki szenved. Senki se szereti oktatni, mert valahogy a gyerekek nem ertik a melluszas lenyeget, es nagyon-nagyon nehezen tudjuk csak ravezetni oket a helyes technikara. De mondom, nem csak en vagyok vele igy. Szombaton van egy csoportom, ahol 10 gyerek van, abbol osszesen 2 tud rendesen mellen uszni, a tobbi katasztrofalis. Mar 6-7 heten keresztul mast se csinalunk, csak melluszast, de lassan haladunk nagyon. En nem emlekszem, hogy mikor es hogy tanultam meg a melluszast, amiota emlekszem, nekem sose volt gondom vele, es nehezen fogom fel, hogy a mostani gyerekek miert nem tudjak megcsinalni. Nem adom fel, egyszer majdcsak sikerul. Szerdan mikor helyettesitettem 3.5 orat, a tanart leirta, hogy mit csinaljak a csoportjaival, es hat persze, hogy mindegyiknek melluszast kellett tanitanom... :)

Egy jo nagy malor tortent penteken nalunk az uszodaban. Ugye 2 evente meg kell ujitanunk az eletmento kepesitesunket, szoval ujbol le kell vizsgazni. A vizsga menete, es a tartalom is eleg rendesen megvaltozott az elmult evekhez kepest, sokkal tobb elmelet van, nehezebb kerdesek, reszletesebb valaszokat kell adni, es a gyakorlati reszben is vannak valtozasok. Tavaly novemberben az en csoportom vizsgazott az uj modszerrel eloszor, es tenyleg nehezebb volt, de mint sikeresek voltunk. Most penteken 7-en vizsgaztak ujra, 3 foallasu, kozte 2 muszakvezeto-helyettes, 2 olyan, akik reszmunkasok, de annyit dolgoznak, mint egy foallasu, es meg volt egy egyetemista, aki csak iskolaszunetben dolgozik. Szoval azert eleg tapasztalt tarsasag volt, de valahogy semmi se jott ossze nekik, es mind a heten megbuktak a vizsgan. Igazabol tul nagy tragedia nem tortent, mert nem lettek azonnal eltavolitva a muszakokbol, de most a hetvegen intenziv tanfolyamon vannak, es hetfon ujra megprobaljak letenni a vizsgat. Azert ennek biztos meglesz a hatasra minden eletmentore nezve, es a penteki staff trainingek is komolyabbak lesznek majd. Amit viszont a "Hetek" mondtak, hogy egyik resz, amin megbuktat az olyan volt, amit mi mashogy tanultunk a staff trainingeken. Ezt el is ismerte a training vezeto, de csak nekik, a vizsgaztato elott nem mondta, vedve a hatat... Na mindegy, a fonokeinknek nem tetszett a dolog, szoval biztos lesznek valtozasok...

Harom uj beruhazasra is sork kell keritenunk minel hamarabb, az egyik egy uj mikrosuto, mert ami volt, az tonkrement, igy ujat kell vennunk. a masik, mikor a Marco kikoltozott, elvitte mind a ket teflon sutot, pedig csak az egyik volt az ove, a masik az enyem volt, igy azt is potolni kell, mert ahogy a Merci mondta, mikro es teflon nelkul nem lehet elni. A harmadik beruhazas egy bbq lesz, mert hatha lesz meg jo ido iden, igy lehetne kicsit sutogetni a kertben, egy kis sorozessel egybekotve... :)

Egy kicsit teman kivuli, de az elmult honapban volt ket beszelgetesem is, ami ismet arra hivta fel a figyelmem, hogy az angol gyerekek mennyire el vannak kenyeztetve. Az egyik beszelgetes az egfyik tanitvanyommal volt. Epp orara keszultunk, amikor mondja nekem, hogy talaljam ki hol volt a hetvegen. 11 eves a gyerek, szoval probatam gondolkodni, hogy hol lehetett, mondtam a Thorpe-parkot (vidampark), Butlins-t (olcso nyaralohelyek uszodaval, szorakoztato programokkal, vidamparkkal, stb). Amire meg tudtam gondolni, bar alapbol kizartam, az a Monaco-i Forma 1-es futam, mert pont azon a hetvegen volt., de gondoltam az tul extrem. Hat teljesen rosszul gondoltam, mert tobb talalgatas utan feladtam, es bejelentette, hogy Monacoban volt, megnezni a Forma 1-et. Erted, a csalad csak gondolt egyet, es elrepultek Monacoba, hogy a helyszinen nezzek a futamot...

A masik beszelgetes egyik munkatarsammal volt, aki 17 eves, es eleg komolyan sportol, korosztalyos orszagos bajnok, europa-bajnoki dobogos vivasban. Worplesdon-ban laknak, ami mar alapbol elarulja, hogy azert nem fott krumplit esznek minden nap, mert eleg gazdag emberek elnek abban a faluban, ami kb 5 kn-re van innen. Beszelgettunk, hogy ki mit csinal delutan, miutan befejezte a melot. Erre o mondja, hogy hat lehet csak kifekszik a medencejuk partjara, vagy ugyis jonnek at a baratai, lehet hogy teniszeznek egyet, vagy fallabdaznak... mert ezek mind megtalalhatok a hazuknal... Aztan elmondta, hogy nagy bajban van, mert nem tudja milyen kocsit kerjen annak oromere, hogy letette a jogsit. Mar elszukitette 3-ra, de nem tud valasztani a Mini Cooper, Audi A1, es a WV Gold kozott. Hat mondom de sajnallak (a Mini-t javasoltam neki :) ). Aztan azert megkerdeztem, hogy a szulei mivel foglalkoznak, mondja, hogy az apja konyvelo, amivel azert itt jol lehet keresni. Kerdem es az anyukad? Valasz: Anyu nem dolgozik, soha eleteben nem dolgozott... Ennyi... Igy is lehet elni. Es ezt most nem irigysegbol irom, csak erzekeltetni akarom, hogy itt ilyen eletek is vannak, es sokszor ez itt az atlag, ok meg csak nem is szamitanak hude gazdagnak...

Na azt hiszem, mara befejezem, annyit akartam csak irni...

Szerző: spyke  2013.06.30. 19:42 2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://spyke.blog.hu/api/trackback/id/tr115384925

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szabóné Gabi 2013.07.02. 20:20:58

Boldog névnapot - így utólag - és már nagyon várunk haza,jó lesz együtt lenni mindenkivel!

spyke 2013.07.03. 01:49:41

Koszi! En is varom mar, a pihenes is ram fog ferni :)
Puszi
süti beállítások módosítása