Azt hiszem eleg ido telt el az utolso bejegyzes ota, igy ismet irok egyet. Pont egy honapja irtam az utolsot, de ugye kozben volt egy ket hetes otthonletem, ami alatt hirtelen kitort a karacsony is.

Elotte azert ugye megvolt a ket karacsonyi party-m Londonban is, ami egesz jol sikerult. Eloszor is a szerdai koncert volt, amire Ray-el, egyik haverjaval es Andreaval mentem. Hat korul talalkoztunk, Piccadilly-n aztan beultunk par sorre, amjd Andrea olyan 7 korul csatlakozott hozzank. Mikor odamentunk az ajtohoz, akkor meg volt par perc kapuyitasig, majd mikor ez is megtortent, odavezettek minket az asztalunkhoz. Mar ott vol az eloetel, ami par kis szendicskebol allt, majd mikor epp elkezdotott a koncert, hoztak sajtos-sonkas tesztat. Nem volt nagy adag, de egyszerre eleg volt, es meg ket fogas hatra volt. Maga a koncert szerintem nagyon jo volt, es a tobbieknek is tetszett. Tobbnyire karacsonyi dalok voltak, de azert enekelt Elouise tobb szamot is a rendes show-bol. Kozben kaptunk meg egy fogasgt, ami szerintem roast dinner volt, majd utan jott a desszert, par szem suti formajaban. Meg a koncert elott valtottam par uzeneted Elouise-al, hogy majd utana odaul hozzank egy kis beszelgetesre. Aztan utana irta twitteren, hogy 10:30-ra mar a BBC radio studiojaban kell lennie egy interjura. Igy gondoltam, hogy nem lesz ideje odaulni hozzank, pedig volt neki egy kis ajandekom is. Szoval ugy dontottem, hogy rogton koncert utan megprobalok bemenni hozza az oltozobe. Szerencsere igy volt 5 percem beszelni vele es az ajandekot is odaadni neki. Egy uveg magyart bort kapott, meg egy kepeslapot. A kepeslapot fel is tette facebookra, hogy ez a legjobb kepeslap, amit valaha kapott. :) A borra meg azt mondta, hogy majd az uj lakasban ezzel koccintanak, amikor bekoltoznek. December 31-en volt az eskuvoje, es elotte-utana kezdtek a koltozest, tegnap este irta, hogy most isszak a boromat :)

Rogton masnap volt az olimpias osszejovetelunk szinten Londonban egy pubban. Jol meg volt szervezve a dolog, de nem voltunk benne biztosak, hogy hanyan leszunk. A pub Ray haverjae, igy kedvezmenyesen kaptunk etelt, meg szerintem italt is. 8 fonttot fizettunk es annyi kajat kaptunk erte, amit 3 nap alatt nem ettunk volna meg. Kb 25-en jottunk ossze a vegere, de igy kis kicsit laposra sikeredett. Peding minden jol meg volt csinalva, a falak teli voltak rakva kepekkel, amiket Ray meg en csinaltunk a probak alatt, elvittem a laptopomat, osszekotottuk a tevevel es a majd 2000 kep ment kivetiton. Vacsi kozben megnetuk a megnyito azon reszet, ami rolunk szolt, majd az en kis videomat, amit kepekbol es zenebol vagtam ossze. De mivel itt eleg vegyes a tarsasag, sokan csaladosak, igy legkesobb 11-kor mindenki hazament. Igy ugy dontottem, hogy en is hazamegyek inkabb, es nem alszom Ray-nel. Mindenesetre azert jo volt nagyon ujra latni a tobbieket, es valamilyen szinten biztos lesznek meg ilyen osszejovetelek.

Ezutan mar csak az maradt, hogy hetfo legyen es mehessek haza. Szerencsere most nem volt semmi idojarasi tenyezo, bar elotte egy hettel kb esett 0.5cm ho es mar le is zartak Stanstead es Luton repterek par orara, a vonatok baromi nagy kesesekkel mentek, esatobbi. Na de most ezen a hetfon nem volt semmi, csak a szokasos fel oras kesessel indulas, de ezt mindig behozzuk ut kozben. Repteren apu vart, ahogy szokott lenni, otthon meg Anci, Eszter es Toby, ahogy szokott lenni. :) Megvacsiztunk, beszelgettunk, majd Tobyval hazakisertuk Esztert.

Masnap tiszteletem tettem a fogorvosnal, ahogy emlitettem gondok voltak a fogammal. Ezt a fogorvosnal tett latogatasom is megerositette, nem so jo informacvioval tavoztam aznap. Az addig rendben volt, hogy megdicsertek a tobbi fogamat, es azon is elcsodalkoztak, hogy meg nem volt egy fogam sem kihuzva. Ezen probaltak valtoztatni, azt mondta a doki, hogy az a fogam, ami faj, mar enm biztos, hogy megmentheto. Ket lehetoseg volt, az egyik, hogy gyokerkezelessel meg lehet probalni menteni, de nem biztos hogy sikerulne, mert a gyokere nagyon be volt gyulladva, meg a csonthartya is. A kezeles tobb honapig tartana, amit ugye itt kint kellett voln megcsinaltatnom, termeszetesen egy vagyonert. a masik lehetoseg pedig az volt, hogy kihuzzuk, es akkor le van tudva minden gond. Kaptam egy nap gondolkodasi idot, mondtak, hogy ha ki akarom huzatni, akkor masnap reggel 8-10 kozott menjek be. Hat en ugy dontottem, hogy bemegyek, megkaptam a lidoquain-t is, ami semmi hatast nem ert el, igy gyorsan kaptam meg 4 injekciot a gyulladt foginyben, amit elmondhatok, hogy nem volt kellemes. Viszont ez mar hatasosabb volt, igy 15 perc mulva ismet helyet foglaltam a fogorvosi szekben. Az orvos annyit mondott, hogy embereljem meg magam, de ha nagyon faj, akkor azert jelezzek. Aztan nekiesett a fogamnak, en megembereltem magam, majd mikor mondta, hogy mindjart kint van, hogy felkeszuljek a nagy vegjatekra, osszeszoritottam a szemem. Erre elkezdett kicsit sajnalni, de kozben kirantotta a fogam es azzal a lendulettel majdnem lebontotta a felso fogsoromat, de nem keletkezett kar. Aztan mondta, hogy ugyes voltam, mert latta, hogy fajt, mondom nem fajt, erre o, akkor miert csinaltam ugy, mntha kinoznanak?! :) De tenyleg nem fajt, nem volt veszek, csak a recseges-ropogas nem kellemes hallgatni valo. Azota mar egesz jol begyogyult a hatalmas krater, ami keletkezett, de meg furcsa erzes, hogy nincs ott a fogam...

Aznap delutan megajandekoztam magam egy Alba Fehervar - Sopron kosarmeccsel, ahol nagyon nyertunk, eleg konnyu meccs lett belole, ahhoz kepes, hogy rangadonak indult. Ezutan csutortokon szerintem nem csinaltam semmit. Vagyis este Eszterrel bementunk a varosba, ittunk egy forralt bort, meg ettunk egy lepenyt a karacsonyi vasarban, majd nala maradtam estere. Penteken viszont Budapestre mentem, Andi is lejott Komarnobol, igy egyutt toltottuk az egesz napot. O vasarolgatott, en orat neztem magamnak karacsonyi ajandeknak, de nem talaltam semmit. Vacsoraztunk, hosszan kaveztunk, jol eltoltottuk az idot. Az oravasarlas szombat delelottre maradt apaval, Fehervaron a plazaban megtalaltuk az igazit es nagyon tetszik :)

Vasarnap szerintem megint nem csinaltam semmit, nem emlekszem mar ra. Biztos csak otthon voltam, azt hiszem ajandekot csomagoltam, meg ilyenek. Aztan hetfon feldiszitettuk a karacsonyfat anyuval, mig apu keszitette a halaszlet. Ebbol vittem at Esztereknek is, majd mi is ettunk, aztan csendespiheno volt, mig atjottek Eszterek, pont idoben meg Jezuska elott. Mindenki megkapta ajandekait, volt kisebb-nagyobb meglepetes, amirol talaln majd egyszer kesobb tobbet is irok... :) Utana megvacsoraztunk, beszelgettunk, szep lassan telt az este.

Masnap Csoglere mentunk, hogy ismet egyutt legyen ott a csalad, ugye tavaly Ajkan jottunk ossze, iden ismet a megszokott kornyezetben jott ossze mindenki. Itt is meg volt az ajandekozas, hatalmas ebed, mindenfele finomsag. Sajnos Laci bacsi megint nem tudott ott lenni, de a tobbiek ott voltak, unokatestverek, a gyerekekkel is.

26-ra mar csak pihenes jutott, de este apaval elmentunk az Alba Volan - Ljubljana jeghoki meccsre, amin sajnos kikaptunk de eleg vitatott korulmenyek kozott...

27-en en felkerekedtem es Komarno fele vettem az iranyt, hogy andinal toltsek ket napot. Reggel mentem, mert nem tul jo a busz- es vonatjarat Komaromba, igy tul sok valasztasi lehetoseg nincs. Komaromba mar vartak ram apukajaval, es atmentunk Komarnoba. Megebedeltunk, majd setaltunk egyett a Duna partjan, nem sokat, mert hideg szel fujt. Delutan meg csak pihentunk vacsoraig, teveztunk egy kicsit, majd masnap sokaig aludtunk, megint megebedeltunk, majd bementunk korulnezni a belvarosban. Nem voltam komarnoban tizeneves korom ota, es nem is emlekszem ra, szoval nem tudom mennyit valtozott az evek soran. :) A kis varosnezes utan atvittek Komaromba es vonatoztam egyet Fehervarra. Az allomasrol egybol Eszterekhez mentem, ahol mar anyuek ott voltak es epp pokeroztak. Itt egy kis vacsora utan en is beszalltam a pokerba, es ha mar beszaltam, akkor meg is nyertem a party-t. Ezutan meg dartsoztunk parat, itt egy utolso hely es egy harmadik hely jutott. Masnap meg otthon pihengettunk, apa este elment Veszprembe Omega koncertre, igy anyaval kettesben maradtunk es tarsasoztunk, meg kocka pokereztunk, ahol eros kezdes utan jol ki is kaptam. :) A kovetkezo nap mar csak pakolassal telt, majd delutan felmentunk Pestre, a Cittadellahoz, gyonyorkodtunk a panoramaban a fagyos hidegben, majd egy gyors kajalas a Mekiben meg belefert, mielott kimentunk a repterre.

Ott meg ahogy lenni szokott, rengeteg ember es persze a leghosszabb sor az Easyjet-nel allt. ugyanis ok ugy csinaljak, hogy az osszes jaratra egy helyern lehet becsekkolni, mindegy hogy Londonba, Genovaba, vagy mar nem emlekszem mi volt a harmadik, mesz. Igy kb 500 ember allt sorban 4 check-in kapuhoz, ami eleg lassan haladt, kb 40 perc volt, mire fel tudtam adni a borondomet. Aztan persze meg volt a 40 perc keseses beszallitas, de meg utana is volt egy kis gond a komunikacioval, igy ez meg ratett egy 15 perc kesest az indulasra. Aztan a kapitany bemondta, hogy akkora szembeszel van, hogy az is lassit minket, igy nem tudunk semmit behozni a kesesbol, a gep neha jol zotykolodott, vissza is kellett kapcsolnunk az oveket es hat nem is hoztunk be semmit, 55 perces kesessel szalltunk le. Azonban meg ekkor sem volt vege, ugyanis mikor leszalltunk, ismet csak volt valami gond. most eppen az ajtora rameno folyoso hibasodott meg, igy szerelot kellett hivni hozza. Ez megint beletelt 20 percbe, mire elkezdtuk a kiszallast. Ez a sok csuszas azt eredmenyezte, hogy mar nem volt ertekelheto vonatjaratom vissza Wokingba, csak 2 atszallasos 2 oras uttal. Igy ugy dontottem, hogy taxit hivok, ami ha Wokingbol hivom, olcsobb, mintha az ott allo taxik egyikebe szallok be. Mivel mar jo keso volt, igy a taxi 30 perc alatt kiert a repterre es 45 fonttert haza is hozott... A repteri taxi 80 font lett volna... Szoval nagy nehezen hazaertem, bedoltem az agyba es masnap jo sokaig aludtam.

Delutan bevasaroltam kicsit, majd osszekeszulodtem es este atmentem Andihoz, ahol a Szilvesztert toltottem. Ott volt meg egy munkatarsa es egy par, meg egyik lakotarsa, de o nem jott ki a szobajabol. Szoval igy 5-en voltunk, iszogattunk, beszelgettunk, jol elvoltunk. ejfelkor megneztuk a BBC-n a tuzijatekot, amjd folytattunk az addig uzott tevekenysegeket, csendes, nyugodt kis szilveszterunk volt. Aztan ahogy kell masnap jo sokaig aludtunk es nem is csinaltunk semmit. Ettunk neha, kocka pokeroztunk, majd este hazajottem, mert masnap mar dolgozni kellett.

Meloban nem volt semmi kulonos, semmi valtozas, egy laza, csendes napom volt, de azert este elmentunk egyet focizni Guildfordba, ez volt hosszu ido utan az elso valamirevalo mozgasom, igy jo izomlazam is lett tole... :)  Ma meg szabadnapos lettem volna, de bevallaltam tuloraban a napkozis tabort. Ez meg hianyzott a repertoarombol, valahogy ezt meg nem csinaltam. Az a tipikus szunidei napkozis tabor, reggel jonnek a gyerekek, jatszanak, uszodaba visszuk oket, aztan ebedszunet, majd ugroasztaloznak, utana megint csak jatszunk kicsit, majd 3-4-5 kozott jonnek a szulok ertuk. Ahogy a varosban mindenhol ahol gyerekek vannak, ott ismernek engem, igy itt is teli volt a tabor ismeros gyerekekkel. Jol elvoltunk, persze mindenki rajtam logott egesz nap, igy a 10 oras muszak alatt jol le is faradtam...

Ezzel most be is ertem magam, teljesen up-to-date vagytok velem kapcsolatban.

Szerző: spyke  2013.01.03. 23:26 1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://spyke.blog.hu/api/trackback/id/tr354996619

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szabóné Gabi 2013.01.04. 16:27:47

Azért kár volt reklamálnod, hogy még nem nagyon történt semmi "vészes"az utazásaid során :) igaz, a gépet nem késted le....
süti beállítások módosítása