Megint elcsusztam a bejegyzesekkel, ez lesz az elso iden...

Ugye azt eszrevettetek, hogy voltam otthon is ket hetet, olyankor nagyritkan irok csak bejegyzest. December 22-en mentem, jo volt megint otthon lenni egy kicsit. Megint csak a pihenesrol szolt az egesz, meg csaladlatogatassal. Voltam azert egy jegkorong meccsen apaval, ahol szepen megverte a Volan a listavezeto Red Bull Salzburgot. Tobbszort volt mar, hogy mikor kimentunk egy meccsre, akkor jol kikaptak a fehervariak, szerencsere most kijott a lepes. Karacsonykor 3-an voltunk otthon, meg a Toby, 25-en Paksra mentunk, majd 26-an Ajkara. Ket unnep kozott pihentunk sokat, voltunk Agardon is a termalfurdoben. Janihoz is atmentem egyszer bandazni a nevnapjan, majd szilveszterkor is ott voltam par ember tarsasagaban. Ejfelkor kimentunk a foterre megnezni a tuzijatekot, de eleg hideg volt, szoval nem sokaig maradtunk. Masnap lementem Paksra Eszterekhez, es ott voltam hetfoig. Itt belefert egy Paks - Pecs kosarmeccs is. Kedden meg mar jottem is vissza. Ejjel erkeztem, masnap reggel meg mar mentem is suliba ahol nekunk voltak kis tajekoztatok, tuzoltasi gyakorlat, meg ez-az.

Mig otthon voltam, majdnem befoglaltam a Fehervar Travelnel egy 10 napos egyiptomi utra. Mar felirtak a nevem, ugy volt, hogy kedd delelott bemegyek es befizetem az eloleget. Meg elotte azert irtam egy email a sulinak hogy pontosan mikor is vana szunet, es hogy van e tanartovabbkepzes. Erre jott a valasz, hogy a szunet csak egy hetes... Nekem meg 2 het volt felirva, de ezt meg szeptemberben mondtak nekem, hogy 2 het szunet lesz. Igy az egyiptomi tura ugrott, meg johogy nem fizettem ki semmit...

A suliban ugye uj tanara van az osztalyunknak. Lauren december vegevel felmondott, igy uj helyettesito tanarunk van, Rita. Csak fel evig lesz velunk, utana Leia visszajon szules szabadsagrol, es o veszi majd at az osztalyt. Rita sokkal szigorubb a gyerekkel, mint Lauren volt, es mivel mi az o segitoi vagyunk, nekunk is szigorubbnak kell lennunk veluk. Ez azt eredmenyezte, hogy joparan mar elsirtak magukat a suliban. Amugy nincs vele gond, az orak jok, es tanulnak is a gyerekek rendesen, csak Ashleigh-vel mar tobbszor osszeneztunk, hogy most ezert vagy azert miert kellett lehordani a gyerekeket... Na mindegy, ugye minden tanarnak megvannak a modszerei...

Kozben az is kiderult, hogy megsem kell becsereltetnem a jogsimat. Nem tudom, hogy ezt emlitettem e, de ugye a suli szeretne ha vezetnem a minibuszt, ha vinni kell a gyerekeket focimeccsre, vagy csak kisebb kirandulasok vannak. Van 4-5 tanar aki most vezeti, de sose art ha van tobb is. Az elejen ugy volt, hogy angol jogsi kell, ha a minibuszt akarom vezetni. Ezert kikertem a papirokat, hogy becsereljem, viszont mikor visszajottem szunetrol, mondtak, hogy megse kell. Igy csak kell majd par ora vezetesi gyakorlat, aztan vihetem a kolkoket. :)

A tesi tanszek vezetoje beiratott egy tovabbkepzesre, ami egy egy napos kurzus lesz gimnasztika temaban. Ugye keddenkent csinalom a gimnasztika klubbot, gondolta egy kis tovabbkepzes hasznos lehet. Ujabb bejegyzes a naplomban. Ennyire zsufolt naplom meg sose volt. Minden hetre van valami tanfolyam, ertekezlet, szulo talalkozo, esatobbi. :)

Uszodaban is nagy atszervezes van az oktatassal kapcsolatban. Megvaltoznak a kepessegi szint nevek, kikerul egy-ket szint, es a meglevok bovulnek egy kicsit. Meg fogalmam sincs, hogy fog zajlani, de hetfotol mar ez lesz. Peldaul van az a ket szint, hogy Stroke technique 1 es 2. Na ezek kerulnek ki. Alan fonokom mondta, hogy akik ezekben a csoportokban vannak, azokat vagy tegyem magasabb szintre, vagy alacsonyabbra. Na nekem 4 ilyen oram is van szombatonkent, es most nem tudom, hogy akkor milyen oraim lesznek helyettuk... Aztan van mas atszervezes is, de az engem nem erint, az csak a kismedenceben lesz. Nekem meg szombaton nincsenek ott oraim. De a ket ora helyett, negy ora lesz egy idoben. Nem hiszem, hogy ez jol fog elsulni, de majd meglatjuk...

Visszatertem a kondiba is, mert miota elkezdtem a suliban dolgozni, nem voltam. Ez ugye 4 honap kihagyast jelent. Mar a heten tobbszor is ravettem magam, hogy mikor vegzem 6-kor, akkor ne hazafele vegyem az iranyt, hanem a kondi fele. Bar nem nagyon szeretem, mert ekkor van a egnagyobb tomeg, de hat ez van... Aztan meg ugye kevesebb mint ket honap mulva van a Surrey felmaraton, amin tavaly is indultam. Szoval elkezdtem arra is edzeni, iden szeretnem lefutni 1ora 45 perc alatt...

 

Azt hiszem, most ennyi jut nektek, tudom, hogy sok kimaradas volt, es ez most csak egy nagyon osszesuritett bejegyzes volt, legkozelebb igyekszem hamarabb es reszletesebben irni.

 

 

Szerző: spyke  2015.01.18. 18:19 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://spyke.blog.hu/api/trackback/id/tr207086095

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása