Na most tenyleg nagyon regen irtam bejegyzest. Szinte lement az egesz nyar, ugy hogy nem osztottam meg semmit. Pedig volt tortenes rendesen, de mikor meg marlecsendesedett minden, akkor meg internetem nem volt. Most akkor proalok idorendben beszamolni mindenrol, meglatjuk mi lesz belole.

Ahogy visszaolvastam az utolso bejegyzesemet, abban leirtam a sulibol hatralevo 2-3 het torteneseit, szoval most "csak" a nyari szunterol kell beszamolnom. :)

Kezdodott a gyerektaborral, ami ugye a suliban volt 2 hetig. En csak az elso hetre iratkoztam fel, minden jo volt, elvoltunk a gyerekekkel, az ido is megfelelo volt annyira, hogy a felfujhato medenceben meg furodni is tudtak, de sokat fociztunk, meg delelottonken 3-man egy koreografiat tanitottunk nekik Michael Jackson Thriller cimu szamara. :) Egesz ugyesek voltak.

A heten kozben csutortokre kaptam idopontot a kocsi muszaki vizsgajara. Ekkor csereltettem ki a gyujtastekercset, meg a gyertyakat, de a uszakin megis megbukott... A listan tobb dolog is szerepelt, de ami miatt megbukott az az elso rugok el voltak torve. Szoval azt mindenkepp ki kellett csereltetni. Gyorsan kellett intezkedni, mert ugye en szombaton meg repultem haza. Interneten talaltam egy olyan ceget, ahol online be tudtam jelolni, hogy mi a problema a kocsival, es ezt a szerelok latjak,majd ha meg tudjak csinani, akkor bejeentkeznek a melora. En ezt csutortok este jeloltem be, es pentekre kertem a szerelest. Egy ember jelentkezett, de az ido rovidsege miatt pentekre nem tudta vallalni, csak szombatra, addigra szerezte be az alkatreszeket. Amugy a ceg elore megadja a koltsegeket, es hazhoz jonnek szerelni. A szervizben, ahol uszakiztattam, azt mondtak, hogy kb 250-280 font lesz a csere, de ok nem vallaljak be, mert Fiat-ot nem szerelnek ha komplikalt a dolog. A gyujtastekercs meg belefert, de ezt mar nem vallaltak. Viszont ez a ceg meg kiszallassal, alkatreszekkel es munkadijjal egyutt 153 fontert megcsinalta. Viszont szombat 4-kor vegzett, en meg 5-kor indultam a repterre, igy mar nem volt idom ujra muszakiztatni. Nagynehezen otthonrol kaptam idopontot, es egyik ismerosom vitte el vegul, ahol aztan sikeresen at is ment. De azert lesz meg rajta javitani valo, amit lepesenkent majd megcsinalok.

Na aztan akkor most az otthonletemrol par sorban... Szombat este mentem, pont ejfelkor szalltam le es apu jott ertem a repterre. Vasarnap nem sok mindent csinaltunk, kimentunk Patkara, meg Eszterekhez is. Aztan innentol kezdodott a strandtura. Anya is otthon volt a heten, es kedden apa se ment dolgozni. Szoval hetfon Agardra mentunk a furdobe, kedden Siofokra, szerdan Velencere, majd csutortokon ismet az agardi furdobe. Mashogy nem lehetett elviselni azt a 38-40 fokos meleget, elvagyok en mar attol szokva, itt jo ha eleri a 28 fokot nyaron. (ma eppen 17 fok van...)

Kozben szerdn kimentunk a Vidi BL meccsere, ahol nagy nehezen tovabbjutottak, majd kovetkezo heten ismet kimentunk a Bate elleni meccsre is, ahol 1:1-et jatszottak, majd a visszavagon kikaptak, es kiestek. Az Europa Ligaban meg folytathattak, ott a Lech Poznan ellen idegenben kikaptak 3-0-ra, vvisszavago holnap, de sok esely mar nincs szerintem tovabbjutni.

Pentek este meg a FEZEN-re mentunk ki, ahol sorozgetes kozben hallgattuk a Hooliganst, Magna Cum Laude-t es Akost. Jo keson ertunk haza es faradtak is voltunk, igy a masnapra tervezett kirandulast attettuk vasarnapra. Arra mar nem emlekszem, hogy mit csinaltunk szombaton, talan ismet Patkara mentunk.

Vasarnap viszont reggel iranyba vettuk Domost, hogy kiranduljunk egyet a Ram-szakadekban. Mar ezer eve nem voltam ott, es az ilyen kirandulaok nagyon hianyoznak itt kint, a kornyeken nem nagyon lehet, nincs itt semmi. Pont 5 orat kirandultunk, felmentunk a szakadekon, majd probaltunk megkeresni egy csatra-helyet, de valahogy nehezen ment, es kozben persze az eso is szakadt egy jo orat. Azert vegul megtalaltuk, bar nem volt nagyon kijelolve, igy mi a nehezebb oldalon masztunk fel, lefele mar egyszerubb volt. Aztan visszatertunk a kijelolt utvonalra es leereszkedtunk vissza Domosre. Leneztunk a kikotobe is, majd a kemping ettermeben ettunk egy jot, aztan hazaindutunk.

Most hogy igy leirtam, ezek nem is ezen a hetvegen voltak, hanem a masodikon, hiszen az elso hetvegen a Forma 1 volt Magyarorszagon, amire szinten ezer ev utan ujra kilatogattam. Jani haverommal es egy ismerosevel mentunk a vasarnapi futamra. Koran indultunk, igy 9:30-ra mar ott is voltunk, epp a GP3-as mezony rajtolt el. A hatso egyenesnel voltunk, kicsit korbe maszkaltunk, hogy hol van a legjobb ralatas, aztan letelepedtunk. A GP3 utan jott a GP2, majd volt meg egy Porsche kupa futam is, majd nemsokara ra korbevittek az F1-es pilotakat. Aztan elkezdodott a felkeszules a futamra, kijottek az autokkal, mentek 3-4 kort, majd felalltak a rajtracsra. Elottunk nem volt kivetito, igy a torteneseket csak a hangosbeszelon hallgattuk, meg probaltunk kovetkeztetni abbol, amit magunk elott lattunk. Azert nagyon elvezetes volt igy is, jo volt ujra ott lenni, hiszen tenyleg 2004 vagy 2005-ben voltam utoljara. Csak nem kell ujabb 10 evet varni a kovetkezore... Mikor innen hazaertunk, atmente Janihoz es megneztuk a versenyt felvetelrol is. :)

Szoval ezutani heten kedden delutan meg Ajkara mentunk, hogy talalkozzunk a rokonsaggal, majd utana par napot Esztereknel toltottem, egyik delutan meg U20-as kosarmeccsre is mentem, ami Europa Bajnoksag volt, es ott volt Fehervaron. Es akkor ezen a hetvegen volt a FEZEN, meg a kirandulas. Utana hetfon meg mar jottem is vissza.

Itt meg indut az ujabb project, ugyanis egy koltozs elott alltam. Mar mielott hazamentem, megtalaltuk a helyet, le is foglaloztuk, de csak augusztus elejen tudtunk koltozni. Mar jo volt eljonni abbol a hazbol, ahol lakam, mert elegge romlott az allapota, es tele volt egerekkel is... Most egy ketszobas lakast berlek egy ismerossel, kozvetlen a park mellett, 3 percre a sulitol es 5 percre az uszodatol. Igy igazabol azautot nm nagyon fogom hasznalni majd, az is lehet nemsokara eladom. SZoval eza hely egy ketszobas, nappalis, furdoszobas, konyhas lakas, masodik emeleten van. Jok a meretei, szobak is nagyok, a nappali meg megnagyobb. Most mar (tegnap) bekotottem a tevet es internetet is. Tartozik a lakashoz egy garazs is, ahol majd tartom a kocsit, ha bejutotk egyszer. Most ugyanis Ania (lakotarsam) uj kocsija van ott, amit majd akkor hasznal, ha a regit eladta. Mert amugy parkolohely nem jar a lakashoz, arra engedely kell, ami nem nagy osszeg, de emg nem tudtuk elintezni, mert a varoshazan meg nem lettunk bejelentve. Vagyis ma jott meg a level, szoval most mar elvileg mg tudjuk csinalni. Amugy csak 9:30-11:30-ig fizetos, szoval erre a ket orara, vagy elmentem olgokat intezni, vagy csak atvittem a kocsit a sulihoz, es 11:30 utan meg visszahoztam. Egyik nap elaludtam, igy nem vittem el az autot, de pont nem jott ellenor, igy nem buntettek meg. :)

Szoval ezzel a koltozessel, ugyintezessel, pakolassal es hasonlok jol elvoltam 2-3 hetig, most mar berendezkedtunk, minden jo. Kozben egyszer suliba is bementem pakolni kicsit, a nagy fali dekoracioknak a hattereket megcsinaltam, fenymasoltam, jopar oldalt, stb. Aznap pont nem volt bent senki a gondnokon kivul, igy csendes volt, de legalabb hamar vegztem. Majd meg egyszer-ketszer bemegyek, ha kell, aztan nemsokara ugyis skezdodik az uj tanev. Mar hianyzik egy kicsit, foleg ugy, hogy en nem birok itthon ulni sokaig. Visszamentem az usziba dolgoni par napot, meg meg megyek parszor, aztan meg kondizok, fociztunk parszor, stb. Uszodas munkatarsakkalis voltunk vacsorazni parszor, hetvege vasarnap Notting Hill karneval van, oda is megyek elvileg. Ma meg szinhazba mentem volna megnezni a Matilda musicalt, de kicsit lebetegedett, akivel mentem volna, igy elhalasztottuk maskorra. Moziba isvoltam, megneztem a Southpaw filmet, jo volt nagyon, bar kicsit kiszamithato, de azert tetszett. Most meg megyek mindjart vacsizni par sulis munkatarssal, meg benevezunk a Pub Quiz-re is kozben. Szoval azert probalok programokat szervezni, hetfon ha minden jol megy, akkor bogracsos szulinapi partiba is megyek majd magyarokkal, csak legyen jo ido, mert az elmult napok nagyon szarok voltak, kezd hideg lenni, rengeteget esik az eso, szoval nem valami nyarias...

Akkor most utolertem magam, igyekszem legkozelebb hamarabb jelentkezni 

 

Szerző: spyke  2015.08.26. 17:40 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://spyke.blog.hu/api/trackback/id/tr817736096

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása