Bejegyzes time :) Megint eleg regen irtam, gondoltam most megosztom veletek az elmult hetek torteneseit. Kezdem a meloval kapcsolatban. Mikor visszajottem a nyaralasrol, felgyorsultak az esemenyek. Behivtak az iskolaba egyik nap, hogy kicsit legyek a gyerekekkel, meg megbeszeljuk amit meg kellett. Minden nyaron a tanev vegen itt is van 2 het napkozis tabor, szoval mar nem volt oktatas. 10-re mentem, a gyerekek az udvaron voltak, de pont akkor mentek be az epuletbe. Rengeteg olyan gyerek volt, akikkel majd en leszek szeptembertol, igy bemutattak nekik, aztan szabad program volt. Ketten rogton oda is jottek hozzam, megfogtak a kezemet, es korbevezettek a teremben, hogy mi hol van. :) kb 20 percet igy elvoltam veluk, aztan az igazgatono kihivott, hogy akkor beszeljunk a hivatalos dolgokrol. Elmkondtak, hogy milyen iratokat kell bevinnem, meg hogy csinaltatni kell rendorsegi jelentest, hogy semmi bunugyi multam nincs, stnb. Korbevezetett az iskolaban, megmutatta az osszes termet, nagy felujitas is zajlik, es uj reszeket is epitenek az iskolahoz. Aztan beszeltem a tesi reszleg vezetojevel is par dologrol, de meg sok konkretumot nem, majd suli elott egy nap beegy az osszes tesis, es akkor egyeztetunk tantervet, stb. Masnap bevittem a papirokat amit kertek, aztan ra nemsokra jott a szerzodesem is, amit mar vissza is juttattam nekik alairva. Felmondtam a munkahelyemen is, egy honap felmondasi idomet toltom eppen, augusztus 18 az utolso napom. Viszont nem teljesen mondtam fel, meghagytam a lehetoseget, hogy meg tudjak ott dolgozni neha, ha van kedvem. A szombati uszasoktatast megtartom egy darabig, aztan ha akarok, akkor eletmentozhetek is neha. Erre lesz is lehetosegem, mert rengeteg szabadidom lesz. Mikor legutoljara bent voltam a suliban, akkor megmondtak, hogy mikor vannak a szunetek. Hat van beloluk dogivel. Privat iskola, szoval azt csinalnak amit akarnak. Oktoberben 2 het, karacsonykor 3 het, februarban 2 het, husvetkor 3 het, majusban egy het es nyari szunet 9 het. Ezek persze fizetett szabadsagok, minden honapban kapok fizetest. :) Husvetkor van egy het napkozis tabor es nyaron 2 het, amikor nem kotelezo, de illik dolgozni, es ez persze plusz penz a fizetesre. Szoval meg ezen felul is lesz rengeteg szabadsagom, igy szerintem visszajovok majd a sportcsarnokba a napkozistaborba is. :)

Mikor a tobbieknek mondtam, hogy hova megyek dolgozni, mindenki baromi irigy lett es persze gratulaltak az uj allashoz. Nem volt a felmondassal sem gond, igazabol mindenki tudja, hogy az eletmentozes nem egy eletre szolo foallas, es meg az uszasfonokom is megerto volt, pedig ket napi tanitasom most igy tanar nelkul marad, ugyanis a keddi es penteki napjaimat nem tudom a tovabbiakban csinalni. Szep lassan adagolom a gyerekeknek is es a szuloknek is, akik sajnalkoznak, de ok is megertik. Aztan mar megy szajrol szajra, hogy tavozom, sok szulo mar ugy jon oda hozzam, hogy hallottak mastol, hogy itthagyom az uszodat. Hat ez van. Mar alig varom, hogy szeptember legyen, kivancsian nezek az uj melo elebe. Viszont miota felmondtam, az itteni munkanapok baromi lassan telnek, eletmentozni mar nics kedvem, szivem szerint csak tanitanek, meg a gyerektaborban lennek. Az utolso munkanapom jovo het vasarnap lesz, es hat persze hogy delutanos leszek, 2-10:30-ig dolgozom... :) Utana hetfo-kedd-szerdara mar fel is iratkoztam a gyerektaborba, meg azert majd csinalok egy-ket ora eletmentozest is, mert azert itthon se akarok ulni ket hetig.

 

Ket hette akkora viharok voltak itt, hogy olyat meg nem pipaltam, el is tartott egy hetig. De tenyleg olyan szinten omlott az eso, meg villamlott, dorgott. Egyszer feltettem egy videot facebook-ra, nem tudom lattatok e, de az itt volt nemmessze tolunk, biztos ide is az ert el. Percenkent vagy 40-45-ot villamlott, szinte megallas nelkul. Egyik ejjel fel 2-kor arra ebredtem, hogy rezeg az ablak a dorgestol, es sotetiton keresztul is nappali feny volt a szobamban, annyira villamlott. Ez volt igy 3 napig, hogy napkozben 25-27 fok, ejjel meg a vihar. Aztan egyik nap napkozben ert igye egy nagyobb vihar, epp meloba mentem, mikor lattam gyulni a felhoket, szo szerint feketek voltak. Beertem meloba es ra 2 percre leszakadt az eg. Baromi nyomott, fulledt ido volt, igy a lelato tetejen levo ajto ki volt nyitva. Egyszer csak egy hatalmas fenyvillanas es egy meg hatalmasabb dorges razta fel a csendet es egy hatalmas durranas is hallatszott. Mint kesobb kiderult, a sportcsarnokba csapott bele a villam, de szerintem az uszodaban is kaptunk belole, mindenestere ijeszto volt. Aztan azota csend van, minden nap jo ido van, neha esik egy kicsit, de nem tobb.

 

Csutortokon ha az egbiek is ugy akarjak, akkor ismet tengerre megyek, ujabb halaszat van a programban. Elvileg jo ido lesz, szoval remeljuk ki tudunk hajozni. Mar elcsereltem a muszakomat, hogy szabad legyek, szoval ajanlom, hogy menjunk. Masik esemeny ami a heten fog tortenni, hogy eletemben eloszor egy box galara megyek. Na nem en fogok boxolni, legalabbis nem tervezem... :) Egyik munkatarsam Muai Thai boxol, es neki lesz a masodik hivatalos merkozese. Az elsore nem tudtam elmenni, de most kivettem a szombat delutanomat, szoval ott leszek. Az egesz delutan 5-kor kezdodik, lesz angol bajnoki cimmerkozes is, es tobb fele box, kick box, thai box merkozes. A munkatarsam lesz azt hiszem a 7. merkozes.

Mult csutortokon voltam bent Londonban is, ket olimpias ismerossel talalkoztam (volna). Hatra beszeltuk meg a Waterloo allomason, de csak ketten jelentunk meg a harombol. Sunny meg en is probaltuk hivni Chris-t, de nem vette fel a telefonjat. Aztan irt egy sms-t kicsit kesobb, hogy kesik kb 1 orat, mert elhuzodott valami targyalasa. Igy mi Sunny-val elmentnuk a London Eye-hoz. Mellette nyarra nyitottak egy baromi jo helyet. Szabadteri, tele van napozoagyakkal, padokkal, aztan van egy csomo bar, meg kaja bode, elo dj zene. Az egyik bar egy nagy Carousel aminek kozepen van a bar, es forog az egesz, a lovacskak hata meg egy asztallap es ott lehet alldogalni, kozben meg ugye forogsz korbe. Baromi hangulatos az egesz hely. Mig iszogattunk, probaltuk kideriteni, hogy Chris mikorra varhato, irta, hogy lekeste a vonatot, amivel szeretett volna jonni, a kovetkezovel meg mar csak fel 10 korul ert volna be, igy mondtuk neki, hogy akkor inkabb ne is jojjon. Igy maradtunk ketten, ugyhogy kajultunk is egyet, ittunk megegyet, es elindultunk haza. Ennyi volt a nagy osszejovetelunk, pedig nem volt egyszeru ezt se osszehozni, mar probalkoztunk joparszor, de valamelyikunk mindig elfoglalt volt. Foleg Sunny aki Aloe Blacc turnemanagere, igy allandoan a vilagot jarja koncertek miatt. Most eppen Del-Afrikaban vannak, onnan Ausztraliaba es Uj-Zelandra mennek, majd Europai koruton lesznek. Szar az elet... :)

Van egy masik project, amibe egy hete vagtam bele, ugy dontottem, hogy megis beszerzek egy autot magamnak. Minden lehetseges oldalon autot keresek, elsosorban csak valami kicsit motoros, 10 ev koruli autot keresek. Mivel nincs semmi baleset nelkul levezetett evem, igy egy ujabb, nagyobb autora eleg draga lenne a biztositasom. Szoval 2-3 evre jo lesz egy kicsi is, aztan utana ha akarok, akkor tudnek valtani egy nagyobbra, ujabbra. Kategoriaban egy Renault Clio vagy Fiat Punto fele autot keresek, es talaltam is parat, de mire felhivtam oket, mar eladtak. Aztan talaltam egyet megint, ami meg meg is volt, igy elmentem munkatarsammal megnezni. Minden jo is volt, a kereskedo mindn autot uj muszakival ad, igy azt mondta, hogy masnap elviszi, es szerinte siman at is megy a vizsgan, es utana felhiv. Ez volt ma, hivott is, de en dolgoztam, igy nem volt nalam a telefonom. 50 percre ra volt szunetem, akkor visszahivtam, es mondta, hogy atment a muszakin, de hogy van ra masik erdeklodo, es mivel nem vettem fel a telefont, igy mondta neki, hogy mehet megnezni. Erre mondtam neki, hogy de en meg akarom venni a kocsit. Azt mondta, hogy majd kesobb visszahiv. Aztan kesobb jott egy uzenet, hogy eladta a kocsit... Nem orultem neki, el is kuldtem melegebb eghajlatra, de igy most kereshetek tovabb. Epp most hivott vissza egy no, akinek szinten Fiat Puntoja van, hetfon tudok menni megnezni, jonak tunik, 2003-as, 3 ajtos sport valtozat, 38ezer merfold van benne, kepeken kivul-belul tiszta, hibatlan, alufelnik vannak rajta, de nincs rajta se muszaki, se utado. Mondta, hogy elviszik, ha kell. Muszaki nelkul nem veszek autot, ilyenkor azt lehet csinalni, hogy elvitetem veluk, es ha atmegy, akkor kifizetem. Az utado 130 font egy evre, egy muszaki meg 40-50 font. Maga a kocsi 1100 fonttert van hirdetve, es maganszemely, nem kereskedo. Itt all most a dolog, remelem ez osszejon.

Na most ennyit irok mara...

Szerző: spyke  2014.08.05. 23:42 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://spyke.blog.hu/api/trackback/id/tr456576407

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása