Elkezdodott az iskola, mar 3 napot dolgoztunk. Jo volt visszamenni, suliba, ujra talalkozni a gyerekekkel. Bar joparral talalkoztam a varosban, vagy a sportcsarnokban, uszodaban. Iden ujra rekordot dontottunk, 207 gyerek jar most a suliba, a legtobb osztaly teljes letszammal indult, ami 24 gyerek. A varolista meg vegtelen, tobben is arra varnak, hogy felszabadujon egy hely. Az egesz iskolat nezve 37 uj gyerek kezdett most szeptemberben. A mi osztalyunk is tele lett, a tavalyi 21-hez kepest, mi is 24-en vagyunk most. Ugye teljesen uj osztalyom van, mert itt a tanarok es segitok maradnak ugyan azon a szinten, es a gyerekek valtanak. Szoval ugyan ugy az iskolai elokeszitoben vagyok, es 24 uj gyereket kaptunk az osztalyba. 3 teljesen uj gyerek van, akik most csatlakoztak az osztalyhoz, mindharom lany. A tobbiek mar itt voltak tavaly is. Most meg mindenki 4 eves, majd ev kozben toltik az 5. evuket. Uj tanar is van az osztalyban, hiszen Leia visszajott szulesszabadsagarol, es o vette at a mi osztalyunkat. Szerencsere, mert se en se Ashleigh nem voltunk annyira oda a tavalyi tanarert. Minden sokkal nyugodtam most, Leia teljesen mas karakter, rugalmassabb, es sokkal kedvesebb a gyerekekkel. Igy most szerintem nagyon jo harmast alkotunk, remelem igy is marad ev kozben is.

Az en szerepemben is lett valtozas tobb teren is. A mi osztalyunknak ket nap van tesi oraja, a hetfoit a tesi tanszek vezeto tartja, es en segitek neki, mig a pentekit megkaptam en, es nekem lesz egy segitom, Rena, aki szinten tesi tanar, szoval igazabol egyenraguan vezettjuk az orat, de nekem kell oratervezetet irni. A masik nagy vatozas, hogy eddig uszasra a 3-4. osztalyt vittuk, iden a 2-3-at, majd jovo evtol az 1-2 osztalyt. Ez a valtozas nem mindenkinek tetszik, foleg a tesi tanszek vezetonek (Angela), minket igazabol meg se kerdeztek, csak meghoztak ezt a dontest. A problema az, hogy 48 gyerek van ebben a ket osztalyban, es ok 7-8 evesek, jovore 6-7 eveseket viszunk. Az uszodaban egy orank van 2-3 kozott, mienk az egesz kismedence, meg 3 sav a nagy medenceben. Ugy gondoljuk, hogy a kisebbekkel, nem fogunk 3 savot feltolteni a nagymedenceben, hiszen tenyleg kicsik meg. Igy rengeteg gyerek marad a kismedenceben, igy ott nehezebb lesz majd ertelmes munkat vegezni. Nem beszelve arrol, hogy ugye gyalog megyunk az usziba 48 gyerekkel, at kell oket oltoztetni, stb. A lenyeg a lenyeg, hogy Angela teljesen kihuzta magat ebbol, o azt mondta, hogy ha akarjak, akkor csinaljak igy, de o nem vesz reszt benne. (igazabol nem ertem, hogy engedik ezt igy meg neki, de mindegy). Ugyan ebben az idoben igy felszabadult a 4. osztaly, akiknek igy van egy extra tesi orajuk, azt fogja Angela tartani, de odavette maga melle Rena-t is, igy en maradtam egyedul az uszasra, mert Sam (o a negyedik tesitanar) kedd delutanonkent egyetemre jar). Persze kaptam segitoket, sot tegnap kaptam ket extra embert, akik majd a vizben lesznek oktatas kozben, A csoportokat ugye az uszodas tanarok tanitjak, meg en, plusz meg a 6. osztaly tanarara is rasoztak egy csoportot, mert regrol van neki uszotanari papirja, de ezer eve nem tanitott uszast... Viszont o benne van a tantestuleti vezetok csoportjaban, de azert ugy gondolom, hogy en leszek a vezetoje az uszasnak. Ami nem baj, csak az egesz ahogy lezajlott, hagy kivannivalot maga utan, de ez van.

Van egypar uj tanarunk is, abbol az egyik (Will) csutortokonkent velunk van tesioran, akkor 3-4. osztaly van. Igy Rena, Sam es Will mennek a fiukkal focit tartani, es en maradok Angelaval a suliban a csajokkal es netballozunk. Ez megint teljesen uj nekem, de majd belejovok, mar megvolt az elso ora ebbol, es egesz jol sikerult. Beirattak egy rugbi tanfolyamra , vagyis mindenki megcsinalja, Angela, Sam es Rena is kulonbozo idopontokban. Ugy vagyok vele, hogy en mindent elvegzek, amiruldenek, sot kerem is hogy Hockey-ra es Crickett-re is irjanak be, kifizetik oket, szoval miert ne?! Aztan majd lehet iskolai elokeszitos tanfolyamokra is el kell majd mennem.

Rengetek meccset is jatszunk majd iden, igy tobbszor viszem majd en is a gyerekeket kulonbozo sulikba, lesz majd egy egesz napos foci torna is, oda is en megyek majd Renaval. Angela mondta, hogy ha jo az ido, akkor tok jo rendezveny, mert delelott megyunk, ott piknikezunk egyet ebedre, majd utana lesz a torna. Meg Eszak-Surrey-ben lesz, igy olyan iskolakkal jatszunk, akikkel amugy maskor nem jatszanank. Na ennyit a sulirol...

Hosszu ido utan ismet voltam szinhazban mult heten. Mar emlitettem az elozo bejegyzesben, hogy terveztuk, de nem jott ossze akkor. Azt is irtam, hogy megneztem a Southpaw cimu filmet. Egyik este unatkoztam, igy kicsit melyebben is belementem a filmbe, hogy keszult, kik szerepelnek benne, stb. Akkor lattam, hogy aki a kiscsajt jatszotta, o szerepelt a Broadway-en a Matilda cimu musicalben volt a foszereplo. Mar hallottam a darabrol, meg hogy rengeteg dijat is nyert, de valahogy nem gondoltam volna, hogy erdekelne. Aztan igy a kiscsaj miatt belehallgattam a zenekbe, meg csomo video van fent Youtube-on is, es ugy dontottem, hogy megis megeri megnezni. Mar tobbszor is beszelgettunk munkatarsakkal szinhazrol, es emlitettem nekik, hogy megneznem a Matildat. Pont volt egy munkatars, aki szinten tervezte, hogy megnezi, igy ugy dontottunk, hogy megyunk egyutt. A musical Roald Dahl regenye alapjan keszult, film is volt belole (Matilda a kiskoru boszorkany Danny DeVito-val). Na a lenyeg, hogy a musical hatalmas jo volt, a zene nagyon jo, es a szinesz(gyerekek) is. A foszerepre 4 kiscsaj van, es mindegyik 2 eloadast csinal egy heten. Nekunk Anna-Louise "jutott" es baromi jol jatszott. Belinkelek egy videot rola, ez az egyik szam a darabbol. Eleg huzos szerep, rengeteg szamot enekel, az eloadas nagy reszeben a szinpadon van, es csak 10eves... Termeszetesen meg tudnam nezni meg parszor az eloadast.. :) Interneten talaltam szinhazi felvetel az eredeti Broadway felallassal, mar azt is megneztem egyszer. :)

Van tobb eloadas is, amit szivesen megneznek/megneznenk, szoval meg biztos lesz tobb utunk Londonba a West End-re. Van egy drama, amiben peldaul majd Nicole Kidman jatszik, azt is szivesen megneznem. Ujra lesz majd a Macskak is, amit meg soha nem lattam, aztan Wokingban lesz majd Annie (amit tavaly a 6. osztaly adott elo a suliban, bar az egy leegyszerusitett valtozat volt). Szoval lesz program... :)

Holnap meg szinten Londonba megyek, mert magyar stand-up comedy lesz, amin mar voltam parszor. Most Hadhazi Laszlonak lesz onallo estje, biztos jo lesz, irtak hogy telthaz varhato.

Meg volt a magyar bogracsozas is multhet hetfon. Egyik fosulis ismerosom itt el nem mese Reigate-ben, es szulinapi bogracsozast tartott. Meghivott engem is, ezt nem utasithattam vissza. Aznap dolgoztam az usziban 5-ig, igy utana mentem, pont 6-ra ertem oda, es akkor tettek oda a 7 kilo hust. Jo sokan voltunk, mind magyarok, palinka es sor is elokerul, de ugy volt hogy en este jovok vissza, igy csak egy sort ittam. Aztan felajanlotta, hogy aludjak ott, masnap ugyse volt semmi dolgom, igy elfogadtam, igy nekem is legurult par palinka, es meg finom is volt, pedig nem vagyok palinkas... Szoval jol sikerult az este, masnap reggel felkeltem, es elindultam haza. Az ut atvisz a Surrey-dombsagon,szep helyek vannak arra, es egy helyen meg is alltam, gondoltam szetnezek kicsit, de pont elkezdett szakadni az eso. Igy ugy dontottem, hogy inkabb visszajovok masnap ugyan oda. Igy is lett, vannak kiepitett, kijelolt turistautak, kivalasztottam a leghosszabbat, amire azt irta, hogy 3 ora, es elindultam. Tenyleg jo volt, volt egy hely, ahol rossz iranyba fordulam, igy 4 oras lett nekem a tura, mert vissza kellett talalnom a helyes ra. :) Aztan mikor visszaertem, megebedeltem a kocsiban, kozben hallgattam a radiot. Aztan utana egcsinaltam meg egy kisebb, 1 oras turat is. Ekkor 3 ora vlt, beultem a kocsiba, aztan az meg nem indult. Lemerult az akksi... Kerdezgettem emberekekt a parkolobn, hogy hatha van valakinek bikaja, de nem jartam sikerrel. Igy automentot kellett hivnom A bankartyas elofizetesem tartalmaz biztositast lerobbanas esere, igy nem kellett fizetni erte, 45 perc alatt ki is jottek, es minden rendben volt.

Egyik este egyik munkatarsammal elmentunk vacsorazni, es beneveztunk a Pub Quiz-re is. Eleg komoly quiz, rengeteg kerdessel, es aznap tomeg is volt, igy 16 csapat nevezett. Tobb csapat is 5-6-7 fos volt, mi meg csak ketten voltunk. 3 fordulo van, minden fordulo utan kozlik az allast. Az elso es masodik fordulo utan csont utolsok voltunk. Aztan jott az utolso fordulo, amiben minden helyes valasz 2 pontot, viszont minden rossz valasz, vagy uresen hagyott kerdes -2 pontot er. A kerdesek meg karacsonyi szoviccek voltak, amiben ugy gondoltam nem vagyok jo. 8 kerdes volt, abbol 4-et tudtunk, en kettot, es a tarsam is kettot. Igy jol megdolgoztunk a 0 pontunkert, hiszen a 4 helyes valasz 8 pontot ert, a 4 rossz valasz meg -8-at... :) Viszont ezzel a 0 ponttal beeloztunk egy csapatot, akik -8 pontot szereztek ebben a korben, igy 15. helyen vegeztunk a 16-bol! :)

Azt hiszem, most ennyi jut mara, mindent leirtam, amit zerettem volna osztani.

 

Szerző: spyke  2015.09.12. 22:35 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://spyke.blog.hu/api/trackback/id/tr457783010

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása